Summa sidvisningar

söndag 3 april 2011

Nu var premiär rundan avklarad för 2011 på sommar greener

2 april kl 9,30 slog vi ut på Orust GK. För att vara i april så var greenerna snabba, green 3 och 17 var avstängda varför vet jag inte. Skulle jag ha stängt av någon så skulle det vara hål 15. Den var blöt och det blev min boll också. Där inkasera jag första tripplen och även på hål 16 pga vatten besök där med.
89 slag är inget man pratar högt om. Orka inte riktigt eftersom dom första nio gick jag på tre över mitt hcp och det tycker jag att det är ok trots en dubbel på hål fyra. Fick förklara bollen ospelbar pga ett dåligt in spel som fastna i en skogsdunge.


Enligt säker källa så har nio hål öppnat på Sotenäs ochnästa helg öppnar Dagsholmen. När öppnar slottsbanan på Torreby?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar