Summa sidvisningar

söndag 22 augusti 2010

Nio hål på södags em.

Nu har vi bara grejat med huset i helgen. Så min för att komma bort lite från det så sa min sambo åt mej att åka till golfbanan. Hade inte större lust men åkte ändå. Efter en hink på ranchenåktck jag ut själv. Det är skönt att göra det för då kan man spela flera bollar och testa att slå ut med klubbor som man inte b´rukar slå ut med tex spoon på 4:an mitt i backen j 4 kort green. fick testa en boll till och då blev det bättre träff, den kom in på green men flaggan stog långt bak. Slog ut på 6:an med spoon som vanligt och om vanligt gick det till vänster en boll i diket inna out pinnarna och en boll out. Vad gör jag för fel??? Det var tävling på Torreby och jag såg  att Freddan var med det vinnande laget. Pappa Royne med Rickard och Joel blev 6:a.    klöj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar