Summa sidvisningar

söndag 1 maj 2011

Idag är det sista dagen...

....att anmäla sej till First Open. Bengt och jag är med är du?

Igår var det match spel på slottsbanan Torreby mellan Roger och me. Vi spela om ofantliga summor, kaffe och glass. Efter 1:an och par och ett upp, kända glass smak i mungipan. Men det kom av sej efter 2:an med en trippel och Roger fick en dubbel. Men det var ställningskrig under hela rundan. Ingen hade mer än två upp. Inför hål 15 hade jag två upp och fick ett rakt utslag med lite duff, var osäker om den orka fram till dogleg. Med Roger träffa hela skogen men hoppa tillbaka till mitt i banan fast bara 50 m från tee. Saken är klar tänkte jag här får jag dormy. Men då tog han fram artist spelet. Fram till dogleg, upp på green och en putt för par och bara ett upp för mej. :-( Det avgörs på sista hålet. Tack Roger för glassen och kaffet.

1 kommentar:

  1. Han som skriver bloggen1 maj 2011 kl. 09:04

    För övrigt var det en av dom bästa rundorna för i år. 73 netto

    SvaraRadera